Arbeidsconflicten

Geschillen tussen een werkgever en werknemer kunnen worden aangeduid als een arbeidsconflict. Deze arbeidsconflicten kunnen om allerlei redenen ontstaan. Een werkgever is niet meer tevreden over  de werkzaamheden die een werknemer verricht, de sfeer op het werk is voor de werknemer ziekmakend of partijen krijgen discussie over de overeengekomen arbeidsvoorwaarden. Emoties in een dergelijk conflict kunnen hoog oplopen en ook in de privésfeer kan een arbeidsconflict een grote impact hebben. Beide partijen zijn erbij gebaat dat het arbeidsconflict snel en goed wordt beslecht.

Door tijdig een arbeidsrecht advocaat in te schakelen worden veel zorgen uit handen genomen. Het arbeidsrecht is een dynamisch rechtsgebied en specialistische kennis is van groot belang om uw rechten en plichten in kaart te brengen. Mocht een arbeidsgeschil leiden tot een beëindiging van de arbeidsovereenkomst dan kan een vaststellingsovereenkomst uitkomst bieden. Onze advocaten zijn ervaren onderhandelaars en staan met grote regelmaat zowel werkgevers en werknemers bij om arbeidsconflicten tot een goed einde te brengen. Schroom dan ook niet om contact op te nemen met onze specialisten.